Social Icons

Pages

Sunday, October 3, 2010

Hari Yang Penat

Sekarang baru boleh rehat kat bilik..Hari yang penat..Hari ni ada MOCK Exam, sebagai latihan untuk Final Exam 2 minggu lagi..soalan memang susah tak payah cakap lah..Pukul 9 pg sampai 12 tengah hari soalan Esei.. Kemudian sambung lagi pukul 2 sampai pukul 5 ptg untuk kertas MCQ..tak banyak pun soalan MCQ ni..500 soalan 'je'..tak banyak kan..he2..naik berpinar mata nak menjawab 500 soalan ni..

tak boleh nak main teka-teka je jawapan..sebab kalau betul dapat 1 markah, kalau salah tolak 0.5 markah..minus mark carry forward..lagi banyak teka, lagi banyak salah, jadi, kena jawab yang betul-betul yakin je..kalau final exam nanti lagi lah, soalan MCQ sahaja 1000 soalan..belum tambah tambah esei dan lain-lain..'best' kan..


Malam ni memang plan tdo awal..sekarang duk nampak katil je..badan + otak penat + intenet yang 'super speed'..memang gabungan yang mantap..he2..nanti baru melawat blog kawan-kawan bila free nanti...

13 comments:

mar yanie said...

gudlarx dear..:)

iera shahirah said...

good luck!!
semoga berjaya..:)

diriku said...

@ mar yanie & iera : tanx ye :)

A I N I S M A I R A said...

weee...seribu je? huhu.. saye bagi 10 soalan pn belum tentu betol smua.. ades.. papepun gdluck k.. ^^,

diriku said...

@ aini : he2..tanx aini..1000 soalan..mmg wt mata berpinar2..ha2

Hanie Saad said...

go go chaiyok! all da best. ;)

nur hidayah isa said...

MCQ tu ape? mntap ar sampai 1000 soklan...lepas2 jawab tros pengsan..hahaha

Myra Arshad (: said...

waah. 500 je? hekhek. sikit sikit :D

btw, gdluck ye :)

diriku said...

@ Hanie & myra : tanx ye..mmg ;sikit' pun..he2

@ nur hidayah : MCQ tu soalan yg ada pilihan jawapan A,B C tu..mntap KALAU blh jwb je..ha2

INTANKUTERPILIH said...

gud luck dear...semoga success...

Ruziawati Bukhari said...

good luck..

tq sudi singgah ke blog akak.. :-)

fatinmmj said...

pehhh..soklan..x leh...tebak2..tu..bhaya...kena hati2..jwb soklan..okey..ganbate!

dwaty said...

gud luck....