Social Icons

Pages

Tuesday, October 5, 2010

Berani betul!! Memang Tabik lah..

Kalau dalam Fear Factor pun, diorang guna tali kalau duk kat tempat tinggi...untuk keselamatan kalau-kalau terjatuh ke, tergelincir ke..Tapi, cuba tengok kat dalam gambar ni, kat Dubai, selamba je laki tu berdiri di tepi tingkap untuk cuci cermin..bukannya rendah tau, tingkat 34..

Berani betul..dah la tak pakai peralatan keselamatan satu pun..kalau jatuh, memang gerenti lah nyawa melayang...kalau sesape yang Juara dalam Fear Factor gerenti tak berani wat macam laki ni..

Agak-agak kalau masuk Fear Factor boleh menang tak?he2
*Sumber : KOSMO

13 comments:

Tina Farhana said...

huishh..biar betul..
berani sgt tuh.

diriku said...

dah biasa wat keje camtu kot..sbb 2 berani..kalau org lain, gerenti ketar lutut..he2

fiq said...

kalau fiq dh gayat + pening kepala dah.

hanisah hassan said...

EMAIL SAYA- hanisa3006@yahoo.com atau hanisah@pct.com.sg

inge / cyber dreamer said...

huiiiii......
berani sangat yah >.<

diriku said...

@ fiq : he2..tinggu tu..mmg gerenti gayat..

@ hanisah : akak, sy dah send emel utk utorial tu..

@ inge : Berani kan laki tu..nampak cam rileks je..tak tahu la takut ketar lutut jgk ke..he2

INTANKUTERPILIH said...

kalau jatuh, confirm mati katak..

A I N I S M A I R A said...

berani tp xpk panjang..apela.. kalo jatuh kompem bsepai otak die.. huhu

~~Great Teacher Wann~~ said...

beraninya la... xsyg nyawa betul

ainnoraini said...

tak berani...takut mati free jer nnt...lagipun gayat sket tempat tinggi2 ni...

nur anis said...

susah jugak kalau terlebih berani ni..tak sayang nyawa pa..huhu

AnneRaini said...

singgah blog diriku..

annfrendly said...

berani betul.. dahla tade sefety...
tabik spring...