Social Icons

Pages

Friday, October 8, 2010

Di Manakah Kita?

Salam kawan-kawan..jom kita hayati video ni..tadi aku jumpa video ni kat facebook..rasanya lebih baik kongsi biar semua dapat tengok..video ni di upload oleh salafussoleh...video tentang keadaan umat islam dulu dan sekarang..semoga dapat memberi peringatan dan keinsafan untuk kita semua..insyaALLAH..

6 comments:

annfrendly said...

huhuu..
dari berkaraoke baik sedekah duit tu kat orang palestin...

HafizaH said...

semoga Allah melindungi umat2 Islam d seluruh dunia~ amiiiinnn

ainnoraini said...

sedih...terharu...tersentuh...
semua ade...

A I N I S M A I R A said...

terima kasih sbb share.. tak tau nak ckp, sedih sangat dengan dunia sekarang.. umat akhir zaman.. smoga kita xtergolong dlm golongan itu..

secangkir teh dan sekerat roti said...

duduk manis sambil merokok dan selonjoran..!

begitukan yang dinginkan orang barat dengan menina-bobokan kita dengan rayuan-rayuan dan hiburan...?

d_tieah said...

Dunia skrg ni ntahlah..
Susah nak ckp kan..
Sedih je tengok anak2 muda yg berbakat tp still lupa asal usul..
Agama dilupakan..
Huhh..