Social Icons

Pages

Tuesday, November 16, 2010

Playboy kah aku?


Adakah aku ni termasuk dalam kategori Playboy..Playboy?ishk..betul ke..Aku tergolong ke dalam kategori ni yang menggunakan logo bunny..logo ni memang semua orang dah kenal bukan..orang cakap jadi playboy memang ramai orang benci sebabnya mempermainkan perasaan orang perempuan..tapi kalau ramai yang nak kat aku camne?walaupun mereka tahu aku ni dah berpunya..masih lagi nak..kesian lah kan kat mereka..orang cakap orang yang jadi Playboy orang jahat..betul ke?tapi kalau aku berlaku adil pada semua camne?boleh dikategorikan sebagai jahat lagi ke?

Lagipun, bukannya ramai sangat pun..5 je..ulang sekali lagi..LIMA..sikit je kan...

Itulah luahan seekor AYAM JANTAN..bukan aku tau..ha2..korang tak percaya lagi?tengok gambar kat bawah ni..haa..tengok..


Haa..percaya dah kan..bagus tau si ayam Jantan ni..aku pun tak tahu ayam sape punya..tapi selalu ada kat depan rumah aku..pagi-pagi lagi dalam pukul 630 dah ajak aweks-aweks keluar cari makan..boleh dikategorikan sebagai bertanggungjawab jugak kan..he2..walaupun ramai aweks nya, tapi yang penting mereka tidak diabaikan..kalau la orang yang berpoligami berlaku adil untuk isteri-isterinya, mesti takde gaduh2 kan..tabik la kat Ayam ni..he2..

14 comments:

dwaty said...

huahuahuahua.... ayam x perlukan lampu hijau dari bini tua dia...

inge / cyber dreamer said...

haiyah.... ampe lima ckckck...
lanjutkan *loh?*

diriku said...

dwaty : he2..bini tua ayam tu mmg setuju je kan..

inge : he2..ada jugak yg bwk 2 je..

afiqah said...

menarik jugak kan? hahaha :)
ayam lagi bertanggunjawab dr manusia.
betul tak?

Haura Malina said...

fewwitt ! nak jd yg num 6 nye boley? *kenyit mata

..ika itu aku.. said...

uit...kuota 4 je..mane blh lbh...huhu

diriku said...

afiqah : he2..betul tu..tapi ada ramai jugak kan manusia yg bertanggungjawab..

Haura : he2..kena tanya ayam tu takut ada tmpat kosong lg ke..

ika : kuota 4 tu utk orang je..klu ayam dikecualikan..he2

ainnoraini said...

sajer jer ayam tu...tunjuk macho nnt tuannye tak jd le nk sembelih dia..sebab kasihan bininye byk...sape nk kasi mkn pulak...

Ainismaira said...

dorang adik bradik kot wak.. biase la.. abg kena protect adik betina die.. hahaha

diriku said...

ainnoraini : he2..dia nk tunjuk caring ek..

aini : ayam dia kenal lg ke adik beradik..he2..

::Miss Pikon:: said...

amboi ayam jantan ni.tamak!!hahaha..

p/s: ada tag utk kamu ;)

diriku said...

miss pikon : tanx =] insyaALLAH nt sy amik k..

Whoda said...

ahaha nice one..pasni logo playboy tuka jadi ayam lak =p

diriku said...

whoda : he2..klu simbol ayam jadi bapak ayam plk..lain maksud tu..