Social Icons

Pages

Thursday, November 4, 2010

Kelantan Cuti Lagi - 4 Nov



Ada ape ye dgn 4 Nov?tarikh ni macam ada sesuatu..he2..hari ni (4 Nov) kelantan isytihar cuti peristiwa sempena pilihan raya kecil DUN Galas..he2..kelantan cuti lagi..hari tu dah cuti sebab pasukan bola sepak kelantan menang Final..Tanx to Red Warrior yang mengharumkan nama Kelantan..waa..masa diorang balik tu disambut sebagai wira tu..ye lah..kalau diorang tak menang, memang tak cuti lah ahad lepas..memang malam tu semua duk excited tunggu keputusan perlawanan..he2..
 
Kepada pengundi-pengundi di DUN Galas, selamat mengundi..pilih calon yang mampu menjaga kebajikan anda semua..


PIALA Malaysia diarak dari sempadan Pahang ke Dataran Kesedar Gua Musang, Kelantan.




15 comments:

Tina Farhana said...

best gler dapat 2 hari cuti. btw, nmpk cam meriah la sambutan piala malaysia tu. tahniah2!

diriku said...

he2..tahniah utk pasukan kelantan..

Nur Areefah said...

woaa, memang dapat rehat sakan la kan orang kelantan ni ^_^

jom tengok cokelat yang paling sedap

inge / cyber dreamer said...

bisa rehat donk ^^

fiq said...

kelantan x banjir ke?

TUKANG KATA said...

ni yg nak jadi org kelantan ni

:D

MyraLove =) said...

semangatnyer...

diriku said...

fiq : kelantan xbnjir..dlm 2 hari ni cuaca ok sgt..alhamdulillah..

Tukang Kata : he2..xkisah jd org mna2 pun..

MyraLove : semangat itu penting =]

Ainismaira said...

asal kelantan ke? :)

diriku said...

aini : he2..mmg orang cni pun =]

mira the monster said...

bestnye dapat cuti

.waniey jamaludin. said...

seronok la kan..cuti bnyk2~~

annfrendly said...

ramainye yang mengarak piala malaysia tu.. siap sedondon berbaju merah.

Winny Widyawati said...

Smg mndapat pemimpin yg baik :)

mira the monster said...

sama la dgn kte..dulu time exam asyik pk cuti je..skg ni bila cuti boring lak tak tahu nak wtpe dah