Social Icons

Pages

Sunday, February 6, 2011

Kahwin Dalam Banjir..

NORLIANA (kiri) bersama Hishamuddin yang menaiki bot menerima ucapan tahniah daripada rakan-rakannya di Kampung Sri Tanjung, Panchor, Muar semalam
Untung jugak kan kawen masa banjir ni..lepas kawen boleh terus berbulan madu n bersiar2 menaiki bot seolah-olah macam kat pulau walaupun hanya kat kampung sendiri..he2..macam pasangan yang kt Muar ni..yang penting, majlis tetap berlangsung dengan jayanya...semoga berbahagia ke akhir hayat diucapkan kepada pasangan ni..

4 comments:

NabiLLa NaSir said...

untung kot. tak semua orang dapat majlis camtu. hehe

ainnoraini said...

boleh buat kenangan tu...hingga ke anak cucu...

diriku said...

he2..betul tu..kenangan sampai kt anak cucu..bkn semua dpt wt majlis camni..

dwaty said...

nila yang dipanggil... kalau dah jodoh... laut ker, tasik ker... sungai ker... even banjir pun sanggup ku renangi... hehehehe