Social Icons

Pages

Wednesday, October 26, 2011

Madu Dan Habbatus Sawda Sebagai Ubat Yang Terbaik..


Bagi yang mencari Rahsia penyembuhan
Sunnah Nabi S.A.W. & dinyatakan dalam Al-Quran
Anda WAJIB BACA MAKLUMAT di bawah!

KELEBIHAN AMALKAN PRODUK MADU DAN HABBATUS SAWDA. KEMBALI KEPADA AL QURAN dan SUNNAH RASULULLAH YANG MULIA. KEAJAIBAN CIPTAAN ALLAH SWT DALAM Ramuannya yakni MADU ASLI TANAH ARAB , Habbatus Sauda
http://farm4.static.flickr.com/3128/2507913042_0d9dcfc565.jpg
Allah berfirman dalam AL-QURAN: "Dan Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah: 'Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibikin manusia. Kemudian makanlah dari tiap-tiap buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat obat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang-orang yang memikirkan." (Surah An-Nahl [16]: 68-69)


Sabda Rasullullah SAW:
"Tetaplah kamu dengan Al-Habbah Al-Sawda' ini kerana sesungguhnya ia mengandungi penawar bagi segala penyakit kecuali MATI''
(H.R : Al-Bukhari/Muslim)





Ibnu Qayyum al-Jazwiyah (691-751) menulis dalam kitabnya yang cukup terkenal "Zad al' Mi’ad fi Huda Khayri al Ibad”: Jika Habbatussauda dihancurkan dan dicampurkan dengan madu, kemudian diminum dengan air panas, ia dapat menghancurkan air batu karang yang terdapat dalam buah pinggang dan tempat berkumpulnya air kencing. Melancarkan keluar air kencing, darah haid dan susu ibu.

Dr. Michael Tierre, penulis buku "Planetary Herbalogy" mendapati Habbatussauda mengandungi METASITOSTEROL. Ia adalah bahan ANTIKANSER yang sangat berkesan.

http://www.rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/utusan.jpg

“ Daripada perut lebah itu keluarlah minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya sebagai PENAWAR bagi manusia ” 
(Al-Quran, Surah An-Nahl:69)


“ Tetaplah kamu berubat dengan Habbatus Sawda' ini kerana sesungguhnya ia mengandungi bahan penyembuh bagi setiap penyakit kecuali maut ” (H/R: Bukhari)

Perut adalah lubuk segala penyakit.90 % penyakit adalah bersumber dariusus.Tabiat Pemakanan yang tidak terkawal, menyebabkan gangguan pada sistem tubuh dan organ penting badan. Bahan yang berlebihan sama ada zat pemakanan atau sisa buangan menjadi toksid yang membahayakan tubuh. Madu Sawda membantu mengeluarkan bahan toksid seperti Uric Asid yang berlebihan melalui dua saluran buang air (kecil & besar) serta liang roma (peluh). GUNALAH MADU BERSAMA HABBATUS SAWDA untuk menyembuhkan usus dan keseluruhan tubuh badan anda!
[testimonial-1.jpg]

[testimoni8.jpg]

lagi testimoni minuman MASAD CAFE




InsyaALLAH..disamping kita berubat dengan perubatan moden, amalkan meminum madu dan habbatus sauda..

Untuk sebarang tempahan/ pertanyaan, hubungi : 

Dr Hafiz 019-9814470
(Stokis Pasir Puteh Kelantan)

No comments: