Social Icons

Pages

Sunday, October 16, 2011

Bila Usia Wajib Persaraan Dilanjutkan...



Apa akan jadi bila usia wajib persaraan untuk sektor awam dilanjutkan?mungkinkah akan jadi seperti dalam gambar ni?ha2..Tapi 60 tahun tu memang tak sesuai dah kan untuk bekerja..tambah-tambah lagi kalau cikgu ke, bangunan sekolah sekarang ni bukannya rendah kan..4 tingkat pun dah biasa dh..bayangkan kalau nak naik tangga..mesti lutut ni sakit..sepatutnya usia sebegini dah rehat-rehat kat rumah bermain ngan cucu-cucu..tenangkan minda, rehatkan diri sepuas-puasnya selepas berpuluh-puluh tahun dah bekerja..

2 comments:

Kazen said...

nak wat cam mane kan....nak jugak menang keputusan die...bg je laa..qualiti pekerjaan akan berkurangan

diriku said...

Ha2..betul tu..dah berusia ni byk bnda xleh nk wat..